Drama in Ghana - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Anouk Jans - WaarBenJij.nu Drama in Ghana - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Anouk Jans - WaarBenJij.nu

Drama in Ghana

Door: anoukjans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 November 2011 | Ghana, Kumasi

nou er is me vandaag toch wat overkomen! zondag toen we bij the lake waren was er een van de dansers echt heel zat en was beetje vervelend bezig hij was mij vragen aan het stellen zoals are you a virgin and i want to get to know you that kind of stuff. dit maakte me wel ongemakkelijk maar ik ken hem nu al een paar weken en weet dat hij niet zo is. ook was ik van plan als dit vaker zou gebeuren dat ik er met lucas of frank over zou hebben maar het bleef bji die ene keer. en daarna was ook hij gewoon weer super proffesioneel tegen mij enzo.
nu heeft daniel echter zonder met mij te overleggen crosscontinental (de organisatie) gemaild dat ik het slachtoffer ben van sexuele intimidatie. dus hun hadden mij gemaild dat ze super ongerust waren en hebben meteen iedereen in ghana op de hoogte gesteld. Nat de man waar het over ging belde mij vanochtend dus op helemaal overstuur dat ik nu zijn carriere hebt geruineerd en dat dit echt niet kan en alles. ik had echter geen idee wat er aan de hand was dus was heel erg geshrokken. ik was net van plan om naar werk te gaan waar ik niet meer naartoe ben gegaan. mijn gastgezin zag meteen dat er iets mis was en heeft me heel erg geholpen. ik heb daniel gebeld dat ik het echt niet vindt kunnen dat hij dit doet zonder met mij te overleggen maar hij had het volgensmij niet eens in de gaten wat hij had gedaan. hij zei alleen maar ja in canada is dit zo in canada is dit zus. ik had echt zoiets van kom eens carnaval in eindhoven vieren kijken hoe je dat overleeft als je dit al erg vindt. maar frank komt vanmiddag langs en dan gaat als het goed is alles geregeld worden. ook heb ik crosscontinental op de hoogte gesteld hoe het echt zit.

  • 17 November 2011 - 11:59

    Josse:

    Nou, idd een drama...
    Gelukkig was het niet echt zo erg! Hoop dat Frank het allemaal kan regelen zodat je straks wel met een goed gevoel weer kunt vertrekken uit Kumasi.
    Succes
    xx

  • 17 November 2011 - 12:06

    Wim:

    zo, Josse heeft mij zojuist geleerd hoe ik Jou kan volgen. Knap hoe je deze situatie weet te relativeren, maar... pas goed ip jezelf.

    Groetjes, wim

  • 20 November 2011 - 14:24

    Roel:

    He nouk! Heb even tijd genomen om al je verhalen te lezen. Wat zul je als een wijze terugkomen zeg!
    Nou geniet er van, we gezichtboeken nog en natuurlijk XXX.
    Ennuh: ik wil niet met je trouwen. Zit jxllx wel in de telling van 5?? :-)
    Roel

  • 29 November 2011 - 14:48

    Irma:

    Hoi Anouk

    Ben door je reisverslagen heen gewandeld en ik moet zeggen: Petje af voor jou, hoor! Heel leuk om te lezen.
    Ineens zit ik in Egypte en nu dus in Ghana en omgeving.
    Binnenkort gaat Cindy naar Niké toe voor een lekkere vakantie. Ben benieuwd hoe die het daar zal vinden. Jullie zijn me wel een stel wereldreizigers, hoor.
    Nog heel veel plezier , ervaringen en vooral een mooie tijd gewenst.

    Groetjes vanuit een steeds kouder wordend Holland. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2012

18!

05 Januari 2012

Vakantie!

15 December 2011

Dorp

17 November 2011

Drama in Ghana

15 November 2011

priesters, zwemmen en begravenis
Anouk

Actief sinds 14 Okt. 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 14734

Voorgaande reizen:

27 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

India!

20 Oktober 2011 - 21 April 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: