Eerste werkdag - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Anouk Jans - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Anouk Jans - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: anoukjans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Oktober 2011 | Ghana, Kumasi

ik heb mijn eerste tropische regenbui gehad en voelde me meteen thuis! het was heerlijk om even af te koelen na al die hitte alleen was het minder om te merken dat mijn kamer veel lekkages heeft dus alles was de volgende ochtend nat maar dat is gelukkig alweer droog. verder heb ik vandaag mijn eerste werkdag gehad het is met de tro tro (lokaal vervoer en goedkoper dan taxi) ongeveer20 min alleen het was echt niet normaal druk! lucas en george hebben mij vandaag geholpen me het vervoer omdat ik nog niet helemaal weet hoe het werkt. morgen helpen ze mij ook nog en daarna moet ik het voortaan zelf doen ben benieuwd hoe dat gaat. aangekomen bij de dierentuin was iedereen heel aardig ik heb eerst met de directeur gesproken en daarna gaf melinda (iemand die daar werkt) mij een rondleiding en stelde me aan iedereen voor. ook heb ik mijn eigen kantoor. ik weet niet wat ik daarmee ga doen behalve als opslagplaats gebruiken maar er is airco dus dat is wel fijn. morgen ga ik echt beginnen met werken ik ga vooral de dieren voeren en kooien schoonmaken. de dierentuin is echt heel leuk ze hebben heel veel verschillende dieren en de kamelen ezels en pauwen lopen er gewoon los rond. ook hebben ze leeuwen bavianen krokodillen chimpansees en noem maar op het is allemaal heel leuk het enige minpunt is dat ik al om 6 uur moet beginnen! dus dat is half 6 vertrekken dus dat is 5 uur opstaan.

ooh en voor de mensen die het willen weten mijn afrikaanse naam is akoeschia of afgekort akoesch

  • 25 Oktober 2011 - 05:54

    Ankie:

    Hey meid

    Klinkt goed allemaal. Lijkt me echt fantastisch in zo'n dierentuin werken. Tja dat vroege opstaan wordt wel wennen natuurlijk, maar dan ben je wel de ergste hitte voor. Ben nu op mijn werk dus hou t verder kort. Veel plezier nog meisje!
    Knuffel van mama

  • 26 Oktober 2011 - 16:43

    Fien Knapen:

    hoi anouk,akoeschia, ik zie wel dat t je daar goed bevalt!ja dat vroege opstaan = natuurlijk wat minder maar daar staat veel goed weer tegenover.dus ieder nadeel heb zn voordeel lieve groetjes van de hele bende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2012

18!

05 Januari 2012

Vakantie!

15 December 2011

Dorp

17 November 2011

Drama in Ghana

15 November 2011

priesters, zwemmen en begravenis
Anouk

Actief sinds 14 Okt. 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 14724

Voorgaande reizen:

27 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

India!

20 Oktober 2011 - 21 April 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: